Januari 27, ... kom nu ketchup så går vi

varning alla
mamma informerade mig nyss om att hon har hört genom kontakter
att en läkare meddelat att det är dåligt att äta ipren och ibumuetin.
Det kan skada framtida planer. Försämra möjligheten att bli gravid.

på tal om bananer..
så har jag vart med en idag.
sandra hast heter hon :D
vi låg och pratade en massor.
och sedan blev det en promenad som 
avslutning :d
gillar henne. <3

Kan ju också meddela att ja sakna min mami
och att hon kommer nästa vecka :D
kjellen tyckte ja skulle släpa med henne till skolan.
det kan ja väl, eller hur mammen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte "släpa" med mig till skolan, jag följer gärna med och ser hur du har det där. Ser verkligen fram emot att få träffa o krama om dig, Sofie o Robin.

2009-01-27 @ 21:20:46
Postat av: Mamma Tina

Det förra var från mig

2009-01-27 @ 21:22:18
Postat av: malin

sv mami:

vilken tur :D

vi ska krama dig i bitar!

2009-01-28 @ 08:24:02
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0