Januari 28, if you told me..

Idag..
.. har jag och anna skrivit en "fin" dikt om magnus
.. skämde anna ut mig när vi skulle åka hem
.. har vi barit busiga
.. ska jag plugga matte
.. ska jag gå ut och gå
.. ska vi beställa biljetter till mamma

imorgon..
.. ska anna få igen ( ska iaf bli av någon dag )
.. har jag mattteprov
.. ska jag på trafikskolan
.. ska jag gå ut och gå
.. ska jag ringa "gävlegubben" om han inte svarat på mailet han bad mig skicka

Jag råkade dock glömma dikten  ví skrev om magnus i skåpet.
Anna knackade på rutan i bilen när en kille gick förbi så det såg ut som att det var jag som gjorde de.
Jag ska släpa med mig anna ut och gå den dagliga rundan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0