Januari 30

F r e d a g - hela veckan.. man kan ju bara önska :D

nu sitter jag på skolan med kattis till höger om mig och Magnus, Anna och Hanna
på min vänstra sida. Magnus är dock och leker med annas hår - han är rastlös
som vanligt :d vi tog nyss en sväng med Hanna i henne lilla blåa bil hem till Magnus
för han skulle tydligen hämta ett papper men kom ut med tuggummi.
Är myket glad för hannas skulle, dem pratar om att fira att hon klarade körkortet
men anna och jag har redan lovat folk att åka skoter. Hoppas hon vill fira med
oss en annan dag istället ;d hon kan få en fin teckning också, :d

min kropp dödar mig.
kan inte gå. ljumskarna är trasig.
ryggen är trasig, armarna är trasig.
hej och hå för glada personer
i detta rum, jääääääheeeee!
puss.

( ungsidan idag, fotograf och journalist: Malin Hultin )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0