Januari O1 - 2OO9

Den första dagen på det nya året och jag mår bra :D
Har dock varit slö men vem är inte det dagen efter?
Hade hur kul som helst igår. kunde nästan inte bli
bättre, jo iofs kunde vissa saker ha ändrats men
allt slutatde ju jättebra. Jag fick tillbringa det nya året
med mina bästa vänner och många bra vänner,
är jätteglad över att jag träffade på alla på en och
samma fest. :D :D :D Nu snart är det pizzadags..
Är väl tilllåtet när man är ytterst lite bakfull ? :D
Bilder har jag ej, dem har anna och hon har dock
inte varit inne ännu. Kanske kommer upp senare, maybe.

Bi började iallafall hos anna med att äta god mat och fixade oss.
Anna kunde dock inte äta. pirr pirr i magen på henne så vad gör man? ;)
Vi glömde dock efterrätten :O så den får vi äta någon annan dag nu framöver.
Vid cirka klockan åtta åkte vi upp till patrik och träffade lite bekanta.
senare på kvällen, men innan tolvslaget åkte vi ner till André där alla
kära vänner befann sig, kul kul kul :D Tolvslaget var hur bra som helst.
Jag fick min nyårspuss av Anna och Sarah och det är jag glad över för
det är dem jag hoppas på att spendera året 2OO9 med iallafall:D
Sarah slog och mig i ögat med en sko :o inte med flit men aj!
Jag kunde inte se på fem minuter ungefär, men en rolig sak att komma ihåg;d
Hon har även tappat bort sin mobil. klant? eller fulla dumma personer
som ska stjäla. ajjabajja. Nu är jag jättebajs hes. Var dock värre igår och i morse.
har lite svårt att prata och det mesta kommer ut  i 'målbråttsspråk' .
Den smällen får jag ta för det är lätt värt de. Tack alla för igår. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0