Januari O2 - it's like we live there.

ja ni allihopa.
nu har jag facebook igen, vet inte till vilken nytta men om man lär sig
kanske det kommer till användning ändå ^^
Jag och Anna var hos Patrik med Jonas igår ikväll helt själva. För han gjorde annat.
Vi kollade bland annat på Björn Gustavssons  film, den var lite rörig men:S hhaa
Vid 1 åkte Jonas hem och Anna och jag var kvar helt själv där. Och vi kunde inte gå
eftersom han hade nyckeln annars skulle inte han komma in.
Vi blev jättehungriga så vi gjorde makaroner och köttbullar klockan 2 på natten,
( vi frågade såklart om lov, ha ha ) Vi var så hungriga att vi åt upp det på kanske
fem minuter, helt sjukt alltsååå ^^,  Vi hann kolla på fyra filmer tror jag.
*Björn Gustavsson - ett livsverk
* Eden Lake, en skräckis som mer var en panik film!
* School of life
* American Pie - the naked mile
Och de konstiga är att jag inte ens somnade till, ovanligt av mig ;D
Ikväll ska jag och Anna äta glass med hallon och förmodligen
upp till patrik och diska ;d haha

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja visst var den filmen lite rörig!! Vi hade visst inte kollat på hela märkte vi sen =)

2009-01-03 @ 17:49:05
URL: http://sofiehultin.blogg.se/
Postat av: Svar:

SOFIE:

Ja, den började helt plötsligt och sedan fick man se vissa saker två gånger och ja, den va inte bra gjord haha

2009-01-03 @ 19:34:11
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0