Januari, O5 - everything changes ...

det hemskaste har typ hänt.
- datan har gått sönder.
den har krånglat de senaste dagarna men nu säger den verkligen ifrån.
Så jag har börjar kolla på en ny dator nu. Inte allt för dyr får den vara
eftersom jag har andra utgifter nu i början av året. usch tvi och ble.

min kamera, den bara ligger där.
mitt intresse håller på att försvinna.
vad ska jag göra ?
sälja?
kommer jag ångra mig då tro? - sådant man aldrig riktigt vet.

jag behöver hjälp, råd, allt jag kan få.
jag vet inte hur jag ska göra?

alla säger ju att man aldrig blir det man studerar på gymnasiet.
just nu känns det som att det är sant.
just nu känns det som att jag vill åka till Norge och jobba där ett år
eller så. just nu vet jag ingenting och jag vet inte vart mina
intressen är heller. inte när det gäller fotografering iallafall.
det är helt sjukt vad allt vänder så snabbt.

jag vill inte tillbaka till skolan heller.
jag tycker inte om den.
jag har det bra som jag har det utan den. blä.

Kommentarer
Postat av: Jonna-Li

Sälj inte kameran, det där går i perioder, tro mig !

2009-01-05 @ 21:52:59
URL: http://whiskeyromans.blogg.se/
Postat av: Jonna-Li

sälj inte kameran iaf, det går i perioder. <3

2009-01-05 @ 21:54:20
URL: http://whiskeyromans.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag håller med, jag tycker inte du ska sälja den.

Det går som sagt i omgångar :)

2009-01-05 @ 22:52:45
URL: http://camillagrip.blogspot.com
Postat av: h a n n a = din klassvän

förstår exakt hur du känner. ibland vill man bara kasta bort kameran för man känner att man inte alls har någon användning för den alls.. tro mig, vi säljer dom tillsammans?!

och slut upp, vi har det väl roligt i klassen väl?! :D

2009-01-06 @ 01:52:38
Postat av: SVAR TILL HANNA

Ungefär, intresset är inte lika stark för tillfället men det blir inge sälja för tillfället iallafall :)



2009-01-07 @ 00:36:09
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0