Januari, O7 / do you see the different?

ja ni folket,
jag är mycket nöjd över datorn som just nu är i morn famn.
ser fram emot imorgon då henrik och sofie kommer med
router så det blir trådlöst bredband så jag slipper sitta här.

Imorgon börjar skolan och jag ser inte alls fram emot det.
inte ens fotolektionen som vi har hela förmiddagen.
Det känns som att jag har tappat intresse för skolan
i huvudtaget, så ingenting känns lockande längre.
vill någon berätta vad det är som händer?
engelska, svenska, matte.. ämnen man helst vill
spola ner i toaletten >< det känns dumt att vara så
negativ, men man kan väl ändå inte vara posetiv
tjugofyra /sju?
blir troligen resa ner till mamma i mars, eller ja.
beror på körkortet men det får väl vänta en vecka om det
inte är klart då. Måste hitta praktikplats denna gång.
Mamma, hjälp och skicka länkar till mig :D ( puss:*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0