Januari O1 - EN KLUMP AV 2OO8

ska jag göra som alla andra och skriva om mitt år?
nej jag tänker lägga upp lite bilder istället och berätta
lite kort på sådant vis ;d
2OO8
( har dock inte skrivit datum på alla bildmappar,
ren chansning kommer här )

J A N U A R I



hade snöbollskrig med klassen ute på skolgåren.



Fick nya vänner på elevhemmet (:


F E  B R U A R I




Det var kalas i hudiksvall :D


Fick en jättebra vän!


M A R S


Jag fyllde år och tog hål i näsan :d


Det var långfredag  ;D

 A P R I L


Praktik med annapanna på operan i huvudstaden :D


Vi tröttnade på rester så det blev donken en dag till lunch !


M A J


Var "värd" på Anns och Niklas fest


Började få upp kontakten med Markus igen :D
lärde även känna nytt folk

J U N I


umgicks en hel del med bland annat dess:)


crusing, helt brabra kväll:D


J U L I


Åkte och överraskade mamma:D



Någon vecka efter åkte jag anna sarah, brittinger och lina till bulgarien;d


A U G U S T I


Fotograferade Sandra för första gången :D


Cityfesten :>


S E P T E M B E R


Anna 17 år ;d


Sarah 17 år :D


O K T O B E R


World Cup :D , den bästa av dem alla.


N O V E M B E R


Jonas blev en bästa vän.


D E C E M B E R



Hade pepparkaksbak med Jonna och Jonas ;D


Julafton ;d

( OCH EN MINNESVÄRD NYÅRSAFTON )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0