hejdå. hej

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli fem så jag får ringa till numera Eurosko och höra om min sko har kommit =) och kommer den inte idag ( vilket dem sa att dem skulle ) blir jag tokig eftersom jag åker till sthlm imorgon och sedan vidare ner till mamma på söndag. Då vill jag helst att skorna ska ligga i min resväska när jag sitter i bilen/tåget.

jag säger bara; äntligen pengar.
dock tror jag att dem kommer vara slut snart   ><
har köpt en parfym.
och idag köpte jag en kjol på rean =)
sedan köper man ju alltid småsaker som lunch idag. Anna och jag blev tokiga för dem hade inte en sallad på någon affär :o så vi fick köpa oss en macka med potatissallad och rostbiff på och sätta oss i jonsparken och äta.

tack och lov att pappa och jag ska åka BMW i morgon,
hade dött i papps bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0