hemmakväll = bus

första "hemmakvällen" på länge är alltså gjord. Dock inte hemmakväll för mig själv utan jag gick ner till anna och senare hämtade vi upp robert och jonas. Vi spelade kort bland annat. Jonas och Robert skulle självklart löjla sig med saker som fanns i huset. skratt. Sedan blev det tv-dags, men jonas försvann med gustav ett tag och vi kände oss hungriga så vi åkte ner till turken ( eller den nya ägaren, som också får heta turken ) blev kvar på ljusdal ett tag.

Ikväll mina damer och herrar, blir det fest, och oj vad jag har längtat efter det, dock ångrade anna och jag oss att vi inte festade igår för fy vilken röj det verkar vara på Järvägs :o

Vi pratade om när anna fyller år igår, och vi kom då fram till och vi troligen kommer festa varje helg:o förlåt mamma, men det är ju en helt annan sak när hon blir arton. och allt blir lättare och troligen roligare eftersom alla är tråkiga och inte har hemmafester längre. bah liksom.

nej, nu har pappa fixa frukost till mig så äta-dags. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0