lördagskalas.

okej, jag mår väl som jag förtjänar antar jag. men bara när jag rör mig. Det är då illamåendet kommer. men ja tror nog att det är värt det. det var ju hur kul som helst igår. Anna, jag och Sarah satt hemma hos anna först och hade det trevligt, prata, spela spel och umgicks som vi brukar. Vilket var hur kul som helst. Vid en elva kom tim och ante och hämtade upp oss. Då åkte vi ett tag, jag skulle egentligen gå in med Micke och Robin men dem var så jävla seg så jag gick in på järnvägs själv.  Men inne träffade jag ju ett 10-tals människor ja kände så det gick ju hur bra som helst. En halvtimme efter kom Anna och Sarah, kanon! Det var proppat med folk. Man kunde inte ens ta sig fram, varken inne eller ute. nästan för mycket folk. Men nej, jag klagar inte. Livebandet som spelade gillade jag dock inte så mycket för dem spelade inga låtar man kunde tyckte ja. Men det blev lite dans ändå och även umgås med alla olika där inne. 

När klockan var vid 2 gick vi ut. Träffade annat folk utanför ergyn dit alla, eller ja, dem flesta går, när krogen stängt. Följde Med hem till Niclas på efterfest, dock inga personer vi kände där, så anna och jag drog ner till zeke's medan Sarah var kvar. Träffade anton och gänget på zekes och följde med dem hem till kim på efterfest. två äckliga personer där, en som rev sönder mina strumpbyxor, vilket va lite onödigt tycker jag. En fråga anna om dem skulle ha sex och när hon sa att hon var upptagen sa han att han skulle ringa pojken och säga att dem skulle ha sex. vilket pucko!
Iallafall var det ju rätt trevligt där iallafall.

Ja, jag kan säga att jag inte hade tråkigt en enda sekund på hela kvällen. det kallar jag en lyckad kväll ! JIHO, mer sådana. yesyesyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0