roadtrip, hej !

ja. då är det inte sådär jättemånga timmar kvar tills resan startar. Anna och jag ska snart tralla upp till Sarah och hämta lite saker som vi ska packa in i bilen. I morgon ska jag och anna iväg och handla det sista som behövs innan resan börjar. Planen är att vi ska åka vid sex, för då har sarah slutat och hunnit kommit hem och möjligtvis packat ner det allra sista. Vi har gått fram och tillbaka gällande väg men nu ska vi åka via gävle/örebro. och stanna hos mormor i vretstorp och sova i hennes lägenhet medan hon befinner sig i Ljusdal. Sedan åker vi så fort vi vaknat på fredagmorgon mot göteborg. Vi har även planerat att åka till Ullared för att shoppa lite. Vi har ju hört rykten om att det ska vara superbilligt där så jag tror vi alla tre är helt spralliga i fingrarna haha.

Jag tror och hoppas på att vi kommer ha en superbra helg iallafall.
Birger sa även att dem är mycket mycket mycket billigare på net on net i Ullared än i vanliga städer så jag ska in dit och kolla om jag hittar en bra och billig kompaktkamera eftersom min suger fett. Vilket ni kommer märka när jag lägger ut bilder från vår resa. håll tummarna. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0