telefonjakt

ja, nu fick jag en sådan där kick att en ny telefon måste köpas. Min telefon är ju helt crazy, och ja kan inte påstå att min super-duper-jätte-gamla samsung är så mycket bättre. Har iallafall fått en del tips på facebook och ett jag fastnade för ( som också var rätt billig ) Var Samsung S5230. Nu är jag helt sprallig i kroppen, vill att mamma ska komma hem så hon kan kolla på mailen det jag skickade så hon och troligtvis pelle ( som kan en del ) säga vad dem tycker.

Åk hem nu mamsen och ring mig :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh den såg ju jättebra ut ! undra om jag ska härma dig ;) Är ju så sugen på en Iphone men dom är ju så jävla dyr !

2009-07-27 @ 19:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0