goood niiiight

då var det dags för sängen efter en kväll med damorna. Vi kikade på The Hangover, resultat: asa bra. Skattade gjorde vi alla, utom anna de sekunderna hon sov titt som tätt, men vi är van =)

Tänkte säga till min mamma att mitt rum är super fint.
jag tog saken i egna händer och bärjade kasta ut all min smutstvätt utanför dörren som pappa sedan kommer och kastar vidare in i tvättkorgen. Pappa hjälper mig och med att torka lite hyllor, ni vet när han väl börjat med något ska han slutföra det också. Jag dammsög och när det kom till att dammsuga under sängen ställer han sig och lyfter upp sängen så jag skulle komma åt bättre. och resultatet blev ju kanon ! skinande rent. Dock tror jag att de kommer se F*n ut efter några dagar och de folket är inte på grund av att jag kastar kläderna på golvet utan mestadels av att mitt duntäcke är trasig och dunar ner hela mitt golv och min säng. Det ser inte trevligt ut. Så pappa sa att jag skulle gå in på jysks hemsida och kolla vad duntäcke kostar vilket jag glömde så det ska jag göra nu.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0