det är därför

- man får ju rysningar när man lyssnar på Linn i Musikettan när hon sjunger.

varför är det så att det är så kul att skriva blogg?
eller för mig är det nog inte kul, utan det är mer som en dagbok för allmänheten.
på så vis kan jag gå tillbaka och kolla på äldre inlägg och på det viset kan
minnen komma tillbaka. Ett jättebra sätt för en själv att hålla koll på vad som
hänt här i livet. toppen om du frågar mig. Sedan spelar det inte sådan stor
roll om någon läser det eller inte utan det handlar mest om att få ner sina
tankar och känslor för att senare i livet kunna gå tillbaka och minnas.

[ just nu ligger jag och lyssnar på min musik som är inlagt på spotify ( som jag btw älskar ) det är hur lätt som helst att hitta musik och det är jättebra tycker jag och speciellt för mig som älskar musik:D ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0