en ny start

Alla har vi en bästa vän, i alla fall de flesta av oss. Min heter Anna Furuström. Istället för att göra en head om mig själv, kort på mig själv och citat av mig själv gjorde jag en head med mig och anna tillsammans =). Eftersom vi har två crazy-heads har jag ingen normal bild på oss heller direkt. Vi är alltid ut på nå hyss och headen kommer ändras eftersom.

Anna och jag ska tillexempel ha fotvård bland annat på torsdag, vi ska baka idag, vi ska festa  i helgen, vilket bra tillfälle att få nya kort på oss när vi göra våra aktiviteter. Kameran ska nu användas för att dokumentera mitt och annas liv.
Underbra idé eftersom hon är en stor del av mitt liv.

Så en liten ändring i bloggen kommer det bli. Dock kommer jag fortfarande skriva vad som händer på min vardag, mina känslor och så vidare.


Kommentarer
Postat av: Anna

Puss & jag älskar dig!

2009-06-09 @ 15:24:02
URL: http://annafurustrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0