´hej midsommar

en fråga; vem har glömt en vit-aktig keps, det är ett A på den och den är brun inuti?

ja, min gårdag: det började med anna, jag, sarah, martin, martin, eken, hägg och robert. vi spelade spel och kubb. vårat lag sög iallafall. det var liksom alla mot wempa och berling. efter ett tag kom fler personer tillexempel frida och sanne, sedan rullade de in och ut personer hela tiden tyckte jag. hade en jätte trevlig kväll/natt, eftersom ja gick och la mig sju på morgonen :o vaknade halv nio, städade lite, frida åkte hem och vi gick och la oss. eftersom jonas sov här, sov anna och han i pappas rum, frida och jag i min säng, eller iallafall till en början sen fick jag nytt sällskap så frida låg på soffan, men hon va ju så jävla borta att hon inte minns att hon flyttat på sig haha. En del saker gick väl sönder och en tygstol blev nerspilld i öl som martin handtvättade sen, jättesnällt av honom. en del uppträdande, och vissa däckade men det är ju en del av en fest liksom haha.

tacken till alla som var här =)


         
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0