puss och godnatt

andra dagen vi har legat på nore och stekt.
idag blev det mycket längre dock, vilket vi gillar.
jag har blivit bränd över hela kroppen i princip.,.

hm, och idag när jag skulle upp på vinden
får jag en järnstång i ögat, och ja, jag börjar
grina så det forsade ut floder, kunde inte se.
det svullnade upp och nu har jag röda fläckar
inne i ögat, som blod ser det ut som.
linsen försvann också så jag är halvt blind.
hoppas på en förbättring i morgon så jag ser
någonting på nore och på färden till mormor.

ser fram emot att träffa alla , det var ett tag sedan och
speciellt mamsen. har en lång resa framför oss
imorgon, kommer hem på söndag, så på
måndag blir det att glassa på nore igen om solen skiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0