soommarlov !

då har jag sommarlov.
en riktigt lyckad examenskväll.
började "hemma" hos sanne, hade jätteskoj där med dem =D
sedan gick jag ner till jonsparken för att möta upp några jag skulle
gå in på krogen med, anna och sanne gick in ca en halvtimme före =)
så jag umgicks med några kompisar där sedan gick jag med robert och "förföljaren"
till järnvägs ;D tyckte det var jätteroligt där. har lite minneslucker nu när folk säger vad som hänt.
att någon bjudit anna och mig på drinkar till exempel, tycke rja borde komma ihåg de hha.
dock förföljde en kille mig VART JAG ÄN GICK!!!
" malin vi ska dansa" "malin, vi ska leta anna" "malin vi ska gå ut " ja fick inte ens vara
med mina kompisar. jag dör!
fest ikväll också, jihooo

( JA HENRIK; det är stavfel men ja ligger ner, lev med det :D )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0