a day like this

jag vet inte varför men dagen har varit ovanligt bra.
jag var inte nå trött när matten skulle börja vilket är helt
ovanligt !! Tycker det ör kul att få göra något till zipper,
har börjat på HR-sidan som Lina skulle ta men hon
opererades idag, :b och i morgon kommer mer jobb,
fota Frida och Robin :)
Förresten, jag fick ett fint godkänt på mitt matte prov,
dock ett stor ig på fotoprovet hahah.

jag kom nyss hem från ett besök hos Sofie och Henrik.
Jag lånade en freestyle, ni vet den jätte gammla modellen
av mp3 och ipod hahahah, varför jag lånade den är att vi
ska egentligen läsa en bok på svenskan, men jag kan aldrig
komma till ro att läsa en bok så jag lånade en ljudbok,
hur löjligt de än låter är det nog bättre. DOCK, stod det
att den varade i elva jävla timmar, men ja hoppas de går fort haha.
När jag ändå var hos de lyckliga paret passade sofie på att
leka med mitt hår, jag fick en hel del olka frisyrer, inbakade flätor
åt alla håll och kanter. En del var nya för mig och väldigt roliga men
på samma gång bekväma.

Dagens rekommendation ( jag tror det stavas så? ) :
Om du vill bli fin i håret, Sofie Hultin är den som kan hjälpa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0