coming up

Jag har faktiskt fått helgjobb nu,  eller ibland helgjobb.
jag har blivit vimmelfotograf :)))) lite extrapengar ibland
iallafall, :) . nu är jag äckligt mätt, ätit ergyns kycklingsallad
som är jättegod :D sedan måste jag plugga :o fyyyyyyyy !!
fotoprovet idag gick inge vidare, det gick inte alls snarare haha.

idag, på lunchen så åkte jag anna och kristoffer och åt mjukglass,
också pratade anna om att hon ville ah servett och jag hade inte sett
att hon hade haft en innan, så hon ställer sig upp och plockade upp
en använd servett  från marken:o ni kan bara föreställa er min min haha
och min kommentar va; NEMEN !!!
och då började kvinnan jätteskratta och berätta då att det var hennes x)
jävla kvinna de där.. .. hahhahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0