i am a freak

Jag vill inte gå och sova för det första jag möter i morgon är
engelska nationella, hör - och läsförståelse.... inte mina
bästa ämne direkt..  och det sista jag möter innan jag gå hem
i morgon är naturkunskapsprov... kan jag spy mer på dagen eller?

På  Lördag bär det av till Sala. Anna ringde mig i förrgår tror jag det var
och frågade ivrigt om jag ville köra på Lördag, jag tänkte så klart " vart ska jäntan nu då"
men det visade sig att jag ska skjutsa ner pojkar faktiskt, Jonas, Robert och Gustav till
Sala för dem ska köpa en bil där, så på hemvägen blir det anna och jag
ensam i bilen, vilsen på vägen haha. Men det blir förhoppningsvis så att vi följer
efter grabbarna så vi tar oss hem igen hehehe...

i morgon kommer syskonen m. partner hit och ska äta grillat.
synd bara att vädret ser ut att bli kasst !
inga äventyr är planerade utan vi får se vad som händer på kvällen :>

åh, jag har just funnit en kille jag vill fotografera också :>
han hade ett kort på msn och det kortet gjorde mig intresserad
för det såg ut som att han fastnade rätt bra på kort:b Hans namn är Martin :b
sedan vill jag fota viktors ansikte också för han har sådana fina ansiktsstrukturer (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0