anna är boven

hejhopp.
ännu en värdelös dag. men den har ju såklart blivit bättre.
sitter nu hos anna och kikar när sarah färgar håret på Anna.
Hon ska nämligen få en ny färg, så bye bye blondie !
sedan har vi hyrt film idag ( :O ) en rysare tror jag det blev.
om det inte var en skräckis, men något åt det hållet iallafall.
sen skulle jag tro med störta möjlighet att vi åker på Ljusdal.
Anna har redan sagt " men troru ja kan sitta hemma nu eller? "
så ja, vi räknar med en tripp på stora Ljusdal.

Ni kanske har hört att coop blev rånad i går?
någon som vet vart anna var vid den tiden? .. inte med mig..
inte med jonte... inte med sarah.. inte med sanne.... hm anna ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

2009-11-22 @ 15:43:08
Postat av: Anna

Faaaan!! du kom på mig!!

2009-11-22 @ 15:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0