bla bla bla

okej, reza kan åka ur idol ikväll. hon sög.

iallafall sitter jag helt själv hemma.
kanske man inte ska skriva? men hur
många massmördare läser egentligen
min blogg liksom ? =D

anna gick hem för att vara med jonas.
jag som sa åt henne. jag vill inte vara den
som säger "ne du ska vara med mig" bla bla.
jag dör inte av att vara själv en fredag. jag är inte den
personen som måste göra någonting hela tiden för att må bra.

nu siiiter jag och ser idol och diskuterar
deltagarna med krilleboy i klassen =D
Kanske ska skicka iväg ett sms till anna och fråga om jag ska anstänga mig
att vara vaken, för jag vet inte om vi skulle skjutsa folk eller om jonas ska
sova hos anna eller anna här. Sådant man kanske ska ta reda på ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0