en ny resa?

kollar på ullared på femman. Jag har himla bra minnen därifrån. Fast än att sova i bilen inte var det skönaste kanske var det ju himla minensvärt. Det är ju sådant som sätter sig på minnet. Jag älskar göteborgsresan. jag kommer ihåg allt därifrån. Och det är ju endast för att vi hade så jävla roligt. Just då kanske man bara vill slänga sig av vägen och dö (nu pratar jag om ett speciellt tillfälle hahaha) men nu efteråt, ackack vad vi skrattar åt det. Jag skulle nästan hellre göra en till sådan resa (kasnke till en anna stad, eller samma) i sommar istället för att åka på P&L, nog för att ja tror att P&L är skitskoj men jag tror man skapar mer minnen från en sådan resa som vi gjorde.

nog om det.
jag älskar dig anna.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0