godnatt eller nå

j*vla kattfan har jag bara lust att säga nu. Hon är hopplös!!! Nu stod hon utanför min dörr i kanske 30 minuter och jamade. och hon jamar inte tyst, låter mer som att någon skriker. Så står hon där tills någon av oss går upp och släpper ut henne, hon är inte dum inte. Men fan vad irreterad man blir när hon ska stå och jama klockan sju på morgonen så man inte kan somna om !

iaf så blev jag inte själv igår :) jag kilade ner till Anna där även Sanne och Jonas var. vi kikade lite smått på idol men vi pratade nog mest, denna gång var även Jonas delaktig vilket inte brukar hända hahah. jag slocknade rätt tidigt igår. halv tolv sov nog jag som en stock. Skööööönt säger jag. MEn nu måste jag väl ´sätta igång en film så ja får vila lite så ja inte dör idag. Ärenden ska uträttas, iallafall små :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0