halloween - bus eller bus?

bla bla bla. Ja vi glömde såklart kameran igår. men jag berättar då med ord vad som hände så kan ni föreställa er istället :)

Vi började lite smått hemma hos anna men vid halv nio gick vi ner till Robin som för övrigt fyller 20år idag, grattis grattis, där var blandat folk med jättedåliig musik, men det ändrades ibland haha. Alla var så gott som utklädda men bäst var väl Robin som hade klätt ut sig till en dam, han hade till och med strumpbyxor och inte nog med det tog han på sig ett par "tjej-stövlar". Riktigt skoj tycker jag haha :b Runt halv tolv kom Soffan ( tackar och bugar för skjutsen igen ) och hämtade oss, och med oss menar jag mig, anna, sarah och maggan. Sarah och Maggan var båda brandmän vilket vi tyckte va riktigt kul eftersom han tyckte de va tråkigt ! haha. Det var proppad på stadt med folk och även där var nästan alla utklädda. Vissa kände man inte ens igen, som LOW, hade sminkat sig så jag stod och kollade på henne ett tag innan jag kunde komma på vem personen var. haha. Annars så var jag inte så kalas igår, drack gjorde jag såklart men de tar inte lika bra vissa dagar som andra. men tur vi kan ha roligt iallafall. Halv två var det dags för nattmat. huuuuu; de satt bra de. Snälla Martin kom och skjutsade hem oss vilket vi verkligen uppskattade!  Somnade dock inte förrän halv fyra kanske.

Idag har jag haft sällskap av Anna hela dagen. Medan jag såg på What happens in vegas som gick på tv'n sov anna gott bredvid mig i soffan. Jag försökte faktiskt vara rätt tyst men ibland lyckas man bara inte.

Nu fryser jag om fötterna, så jag ska väl ta och sätta på mig nå kläder och möjligtvis föna håret om jag orkar, vilket ja troligen inte gör...

Kommentarer
Postat av: LOW

jag var bara så ful ! :)

2009-11-01 @ 18:00:17
URL: http://eciuool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0