jag hatar ...

kan ni förstå hur mycket skoltrött jag är nu? speciellt fredagsskoltrött. Eftersom fredagarna suger på skolan. våra lärare är också skitarg att vi har historia på fredagseftermiddagarna. Det ska inte vara så, nej!  men vår skola, ja, skitskola.  Och nu ska jag åka på foton och bara va eller? jag är klar på konstfoto och då kommer jag säkerligen bara få en skituppgift. bara för att ha någonting att göra. Typ sitta och kolla på olika fotografer, jag hoppar i taket av lycka..........  hm!!

hur som helst, så är jag även trött. JAG KOMMER DÖ PÅ HISTORIAN.  jag har ärligt aldrig haft en tråkigare lektion än den. pratar, pratar, läser, läser, pratar, läser, läser lite till, också kan vi väl lika gärna prata lite till också. det är det enda vi gör på vår äckliga lektioner. så ja, jag är jävligt irreterad att behöva gå dit på en fredagseftermiddag, då man är som tröttast, då man vill hem som mest. bajsa på schemaläggaren, japp!

dags för skolgång, så som ni märker är jag jävla irreterad på att gå idag.
HEJ KLASSEN; hoppas ni är redo för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0