party nykter hejja hejja

home.
yes. det blev en lyckad kväll. till en början visste man varken ut eller in. man visste inte vart man skulle ta vägen eller hur man skulle beté sig. Men vi dansade järnet till Billy (gyllene tider-låtar) iallafall så gott som de gick. Jag måsta ta rundor titt som tätt. Det var så jävulskt varmt och trångt. Träffade hemskt mycket folk vilket var trevligt, dansade även med micke persson uppe på dansgolvet, vi var helt själva. Nej, vi stod inte mitt emot varandra och skakade rumpa utan han skulle lära mig tango eller vad det nu skulle likna, gick väl sådär. Buggen gick lite bättre. Sanne gillade det, hon ville bara se mer och mer och mer =D haha !

och de där med feber efter sprutan? jag känner inte av någonting. Jo, öm i armen ( alla drog såklart i den armen, aj aj aj ) men inget mer. så, det kanske inte blir något mer på mig, skönt !

 
crazy-malin och glad-sanne.
se mer bilder på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0