äntligen lite mys med mamma

ännu en helg som bara svischat förbi. Som jag nämt tidigare så har min mamma kommit idag. Anna och jag åkte över till Sofie och Henrik, där hon bosatt sig, vi installerade duktigt hennes internet hon köpt med sig. Känner mig sådär lite halft bra faktiskt, vem kunde tro att jag skulle fixa något sådant? Det blev såklart körslaget och en massa prat om studentkryssningen, balen och även greklandsresan. jag vill såhär (____________________________________________________________________) mycket att anna ska följa med så jag får en egen rumskamrat. Nog för att jag skulle stå ut med att bo i samma rum som mamma och pelle, eller skulle jag? :O ;) Det kanske är snarare så att det är dem som inte kommer stå ut att leva med mig. vem vet. Men annars så är det mig dem får i hälarna hela resan, noll chans att ja tänker spendera en enda sekund i ett främmande land helt själv, de kan dem ju redan nu glömma:D anyway, åkte hem till mikael och gänget för dem ville ha skjuts ner på ljusdal, stadt med andra ord. Men där stod vi och väntade och väntade och väntade och väntade och vips så hade vi väntat i hela 45 minuter. Kalla oss bra vänner, för det är vi fan värd.

hur som helst så ska vi åka upp till mammas nyköpta stuga i morgon och kika.
nu när den är hennes och inte nå främmande folk kanske man får sig en närmare titt.
Faktiskt ett mysigt ställe men världens största gård. jobbigt på sommrarna då gräset
bör klippas, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0