dansar jag tillräckligt länge kanske jag blir lika stark som pippi !

vi har kommit på idag att det suger att gå ut och gå. Det är riktigt, riktigt tråkigt. Så varje Tisdag ska jag iställer dansa afropowedance, eller vad de nu heter, och sedan gå ut och gå någon gång ibland. När simhallen har byggt klart, dem säger att de kommer vara klart tidigt år 2010, då ska jag ta med mig anna och köra vattengympa. Vet ni någon mer rolig "sport" eller så som man kan göra?

Så, kan ni tänka er att anna får med mig i dans? jag dansa?
ja, det är säkert roligt så hejja hejja mig, skaka rumpa.
pappa undrade vad för slags dans det var och började han dansa
som typ "plocka äpplen från träd" ni kan föreställa er en sådan "afrodans"
han är rätt knäpp min far haha.

på tal om ingenting och pippilångstrump då.
Så fick jag höra av maggan att jag liknade pippi långstrump.
Och Hanna höll med. whaaaaaat? hur menar ni då?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0