hej, nytt hår

sådär. satt väl sisådär 2 ½ timme i frisörstolen.
men nu är det klart. blev lite lugg. men inte rak. nej nej.
lite mörkare med violett skiftning.
tycker absolut att sofie är värd ett jättekram.
vilket hon fick av mig också =) men några till slängkramar såhär
skickar jag iväg genom datorerna.
Dock måste man vänja sig med hur man ska lägga luggen,
har ju som sagt inte haft det på ett tag. Men jag må säga
att det är hur skönt som helst med en förändring ! Och min fula
hårfärg är också borta. äntligen =D

på tal om ingenting och annabajs så är jag rätt taggad
inför Lördag =D tror ärligt vi kommer få en toppendag.
först middag på gamla stan och sedan hem till anna. yey =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0