hörlurarna rymde

Alla hörlurar på media är borta.
det är säkert tvåorna (inte alla, men några) som ha slarvat bort dem.
det var ju när dem kom i ettan alla försvann, konstigt huh?
kanske lite dumt av mig att sitta och anklaga dem, men några av dem
förstörde ju även den vita fonden inne i fotostudion, vilket gjorde
oss alla riktigt arga eftersom det var den som användes mest !
Nu när jag är riktigt sugen på att lyssna på musik finns ett par!
och de paret används just nu av Hanna Strömstjärt. Inte har jag några egna
hörlurar med mig eftersom jag knappt äger några. Mitt headset har jag ju dock
med mig, men orka lyssna från mobilen.. nejnejnej.

håller tårna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0