övergiven, utslängd och totalt ensam

Känner mig övergiven. totalt övergiven. Här ligger jag själv i min säng som jag sa farväl till i Måndags. Hej sängen! Anna tyckte det var på tiden att hon bytte ut mig mot något nytt och annorlunda, och vad är inte annorlunda om inte jonte? total förändring, tänkte bara säga att jag är nog en mycket snällare sängkamrat än honom! *smile*

Iaf så vet jag inte om jag är trött, rastlös pigg eller glad.
en sak som är säker är att jag faktiskt saknar min syster lite :O vet inte varför eftersom de inte va alls längesen vi sågs men när jag pratade med henne idag så kände ja att de är dags för lite systertime liksom.
och i morgon ska jag fara över dit med lite filmer :)



Kommentarer
Postat av: anna

Du är den bästa sovkamraten!! Aldrig att jag överger dig min vän! Pussss.

2009-10-10 @ 08:47:08
URL: http://annafurustrom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Då tycker jag du ska komma hit =)

2009-10-10 @ 14:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0