Beställt, äntligen

Då har jag för första gången i mitt liv beställt skor på egen hand.
Har ju aldrig beställt något i mitt namn för man måste ju för det mesta
vara arton för att få beställa och det har man ju inte vart sådär jättelänge.
så idag beställde ja de tre skorna som jag visade på bloggen förut.
alla tre i olika strorlekar också haha. Det är av olika anledningar.
Bland annat så har dem inte de storlekarna man ska ha och en storlek
större eller mindre i just den skon gör faktiskt inte så mycket

På onsdag bär det av till Gävle med. Äntligen ska jag shoppa lite.
festkläder och höstkläder är någonting som verkligen behövs !
och då menar jag också verkligen !

just det. ska väl passa på att berätta om helgen också.
Det blev lite halft stressigt vid fyra. Skjutsade Frida till borr där vi
skulle bada i bubbelpool och sådant :) Sedan åkte jag och hämtade sarah
och Anna. Anna fick ha ögonbindel för ögonen så hon visste inte alls vart vi åkte :D
sedan hämtade vi upp pizza och sofie, som skjutsade dit oss :)
sedan satt vi där till klockan sex och bubblade och hade det jättemysigt.
sedan for vi hem, duschade och gjorde oss i ordning för fest :D

KLICKA FÖR PÅ BILDEN FÖR ATT SE DEM STÖRRE.
   
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0