hoooooooooooooooooooooooooooo

hellUU. snart bär det av til ------- för jag vet inte vad det heter. Iallafall ska vi kika på nå litet hus där till mamma. och nej, hon ska inte flytta hit. sedan ska vi till bjart och hälsa på mormor, moster och morbror (?) en snabbis får det verkligen bli eftersom jag ska hem och fixa med sarahs present med anna och det tar väl sin tid.. och sedan ska jag väl fixa mig lite snabbt, inge speciellt eftersom jag varken orkar dricka eller gå ut ikväll. Jag kan ha trevligt ändå känner jag :b men sarah är nog rätt sugen på att gå ut.. hm.

så denna dag är rätt full.
skönt det med kan man tycka.. 
har lite ont i magen, kan det bero på stress?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0