jag är trötter, vem är toker?

jag är sjukt trött, och idag gick vi bara till 11 :o
men det ändrar ju inte att jag gick upp ca 8 och inte sovit någon middag.
men lite senare tänkte jag ta en lite promenad med hörlurar i mina öron
för det är lite trevligare att gå då tycker jag. Man får ro och man får även ro
till att tänka på allt och ingenting och det tycker jag är grymt skönt. Kanske
man piggnar till lite då, Idol är ju klockan 21.00 ikväll, hoppas på sällskap?
ska ringa hit anna om inte jag får komma ner till henne då.

en sak som är helt makalöst är ju att alla är sjuka just nu.
eller egentligen är det väl inte så svårt att förstå eftersom skolan
har börjar nu men har ingen bra immunfösvar, som mig?:D haha PEPPAR PEPPAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0