Hoppla hej för det goa vädret

jag tror att jag talar för alla när ja säger att vi önskar
att solen aldrig försvann. Dagen har varit hur bra som helst
och det är mycket tack vare Solen. Tog vår första cykeltur idag
till skolan också. så himla skönt! och så fort det går, inte ens 10 minuter.
tar ju nästan segare att åka buss. Buss som kostar 15 kr till skolan.
fan i helevete vad dyrt säger jag bara. Då tar man hellre cykeln i
detta stårlande väder. Enligt Klar.se ska det vara sol hela veckan.
jag hoppas för allt i världen att dom inte ljuger ! =D

har fått lite funderingar över vad ja ska göra i höst också.
men det  finns både för och -nackdelar med det.
ikväll ska jag prata med min goa pojkvän om det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0