Vi som tittar i taket när vi kissar för vår enorma snopp skrämmer oss.


(när man inte vet vad för rubrik man ska ha använder man sig av
facebook-grupper, ett tips
)

idag fick vi kliva upp riktigt tidigt för att sedan åka till arbrå.
jag hittade en ny balklänning. Jag kände mig inte nöjd med
den andra men nu känner jag mig jättenöjd faktiskt och det
känns ju lite bättre att gå på balen om man är nöjd med sin klänning.

sitter här i väntan på att soffan ska ringa så jag får nå att göra
någon gång, men ack vad seg människan är. Eller man kanske
ska säga människorna eftersom Henrik också är med tror jag.

29 dagar kvar till Grekland. KAN NI TÄNKA ER??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0