award typ

Tydligen så har jag fått nå award av Frida



Sedan var det tydligen lite regler och det betyder att jag ska
länka sju bloggare ... 
En rolig grej antar jag !

citerar:
När man får denna ska man kopiera av bilden och lägga den på sin blogg, länka till den bloggare som man fått awarden av, skriva 7 intressanta saker om sig själv och skicka vidare till 7 andra bloggare.

Lätt som en plätt alltså!

(jag som känner jättemånga som bloggar...... )

- Nina 
- Hanna
- Jenny
- Ida
- Emma
- Sofia
- Jonna

Sedan fortsätter reglerna att man ska skriva sju "intressanta" saker om sig själv.
men de skippar vi när vi befinner oss på min blogg. peace out !


Kommentarer
Postat av: F

du måste uppdatera bloggen mer!

2010-08-24 @ 01:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0