broke! or am i?

nu känner man sig lite lätt pank när man hade ett 5 siffrigt nummer på banken nyss. Nu har man ett svagt 4:a siffrigt. MEN LÄTT VÄRT DE ! fört över lite fickpengar till sandra och även tågbiljettspengen. Älsklingen ska såklart också få en slant eftersom han ska hämta oss när vi kommer hem.

Utöver det är det ju saker som ska handlas också. En massa piller.
-kräkpiller
-magpiller
-vitaminpiller
och sedan självklart ett dussin tidningar, varav en ska vara en korsordsbok. Man läre ju ha något att göra när en viss sandra kommer ligga och lyssna på Ljudbok. Fast jag ska nog också ladda hem en. MEN LIKSOM. jag har ingen mp3 med uttagna batterier. vilket ja måste ha om batteriet ska räcka. Min ipod måste man ju ha en router(?) till och det har inte jag. orka lägga ut pengar :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

KRÄKPILLER? va fan är det? hahaha



Och btw, det låter typ som att du ger bort fickpengar till mig ;) läs det du skrivit! haha



miss u

2010-08-31 @ 20:28:12
URL: http://hastan.blogg.se/
Postat av: sv. Mala.

hahahah.

åksjuktabletter;)



du önskar jag skulle göra de vavavavaav!?!?:D

miss joooooooooooooo!!!

2010-08-31 @ 21:11:37
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0