i hope my throught is better tomorrow

kan liksom inte tänka mig att Sandra åke till f*ucking s-vall/h-sand till torsdagkväll.
lämnar mig hemma som a piece of shit liksom. Fast riktigt så arg är jag ju faktiskt inte.
smile, smile ! :D
Jag tycker dock att det blir tråkigt. Jag som vill peppa henne till 1000 inför resan.
Men what to do ? Ligga hemma och kurera mig måste jag.

dock har jag lite planer denna vecka.
Måndag: skriva artikel och krönika till äckel ungsidan som tvåorna på medieprogrammet mer än gärna får ta över för en sak är säker, dom utnyttjar en. good for them.
Tisdag: Dags för tandläkaren. Ja, jag ska såklart borra. i mina visdomständer. har jag någonsin gått till tandläkaren utan att gått ut därifrån med en ny tid i handen. You suck, tänderna!
Onsdag: Då ska jag och älsklingen på romerska och bada. Fick ju presentkort av mina bröder i studentpresent och romerska stänger ju ner nu i slutet av september så man kanske ska passa på. Bada är väl bra för kroppen när man är sjuk också, eller? Äre jag som är blåst igen? =D

Sedan har jag inga mer planer. handa handla handla på fredag med sandra inför resan.
MEN WHATA!!! Jag ska PACKA. tänk att jag glömde det viktigaste.....

Goodnight and goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0