Dag 13 - Den här veckan

Passar ju perfekt eftersom det är fredag idag.
Dock så måste jag tyvärr säga att jag inte gjort så mycket i veckan.
Jo, jag har träffat sandra en sväng, umgåtts med anna en hel del.
träffat jonas och mattias också ju... och Anna bjöd ju som sagt på middag och igår var vi hem till sofie
och henrik där verkligen "dagens" hände. hahahah.
GÅRDAGENS
Jag och anna var hemma hos sofie och henrik som sagt. Typ bara hängde och lyssnade på extremt gamla skivor, och det var nog inte min dag igår. För när vi lyssnade på musik så hängde hela mediaplayer sig, henrik säger: det blir bara tok när du kommer hit malin!.
Och efter ett tag så måsta jag gå och kissa, och när jag skulle spola så funkade det inte hahhaa, så jag ropar ; DET GÅR INTE ATT SPOLA!! HHAHHA, sofie säger: har du testat tryckt på knappen? Och de va ju såklart att jag hade det. Henrik var då ute och tjaffsa med bilen så det var bara jag, anna och sofie inne. Så vi tre börja asgarva och sedan fick jag spola med en hink, efter många om och men så var kisset nerspolat. hahahaha, ojojoj.
Ja, anledning till att de inte gick och spola var för att vattnet fryst eller nå sådant. Så dom tog en kupévärmare och sattte under rörerna. så himla roligt  hahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0