krockat

Idag har vi hunnit med att:
Krockat
lagat mat
fått julklappar
lekt julklappsleken
spelat andra spel
spelat biljard
träffat ida och andy
pratat
svurit
skrattat
gråtit
m.m

ja, det först nämnda var väl inte det roligaste kanske.
Jag hamnade i chock så jag satte mig på marken, skakade och grät och kunde inte prata.
sofies chock kom efteråt. Då började hon gråta och var helt förstörd.
Var detta lilla julafton liksom? Nu några timmar efter har vi skrattat lite åt det. då man fått smält allt.
det roligaste:

Sofie och pelle står och pratar om det och säger i mina ögron:
Vi kan ju ta det på malin för hon har ju inte smitit förut ;)
jag svarade väldigt fort och försiktigt: det var inte ja som smet!
det dom egentligen sa var: Vi kan ju ta det på malin för hon har ju inte smällt förut.


Det är absolut inge roligt med detta, men små saker som man gör under tiden
kan bli små roliga att prata om sen :) vi mår bra iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0