lovley night

Ikväll har jag haft det jättekul. kollade på emils och jockes klappkupp som
dom har som projektarbete till skolan. Det var jättemycket folk och de
va bra stämning. Satt dock i cirka 6 timmar så snacka om att min
svanskota mår sådär nu!!! fick ställa mig upp i bland.

PS. JAG HATAR MITT SKRATT. varför ska de vara så att det ska höras
till andra sidan ljusdal när jag skrattar för? jättegarv liksom. ds.
the love couple.

happy chicks having ass-ont

i'm like singing: oooooooohh myyyy.. goooood!

annas shoe was on a trip.

this is a guy annas is tänd on.

Kommentarer
Postat av: Anna

för det första! Alla ser lätt vem det är på bilden, MALIN! Så den kan du ta bort!



För det andra! Älska ditt skratt älskling :D:D



<3<3<3

2010-12-12 @ 01:35:02
URL: http://annafurustrom.blogg.se/
Postat av: svar från miiig :D

det är bara för att du VET vem det är man ser det. inget att skämmas över ändå ju. hot kille :D

2010-12-12 @ 01:39:53
Postat av: Anonym

LÄS Roligaste bloggen ever! :D

2010-12-12 @ 02:12:17
URL: http://oboyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0