också har man det

Det är ju SKIT KUL att vara sjuk, eller så inte. Vaknade sex i morse, kunde inte svälja så jag kliver upp och kokar upp saltvatten, ställer mig och gurglar men känner ingen skillnad, ser att vi har glass, jag tänker: glass är väl bra för halsen? tar lite och lägger mig i sängen. Lyckas somna till lite men blir inte sådär jätteglad när klockan ringer. Liiiiiite jobbigt äre ju att ha sådan halsont att man inte ens kan svälja, prata eller nästan inte ens andas. Hjälp mig.

Jag ska aaaaldrig mer i hela mitt liv säga:
" ne men du kommer inte smitta mig, för ja har så bra immunförsvar..."
Nu ska ja få plågas på kommunen, hoppas på att få eget arbete, kommer ju gå under.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0