beroende framkallande

Emil har fått mig att blivit helt beroende av How i met your mother. sjukt bra serie :D och nu när jag sett klart säsong tre som  han tjatat på mig så länge att ja ska göra så får ja inte börja se säsong 4 utan honom. Så nu får ja vänta x antal dagar för att få se det. :( i sådana här tillfällen önskar man att man hade alla säsonger så man kunde kolla om  på allt. lätt värt de. synd att man inte tänkte på det tidigare eftersom Emil har de tre första säsongerna. Ikväll då? vad händer då? antagligen ska ja bara ta de lugnt, inte göra ett smack. Eller så kanske man ska ringa Sanne och höra vad hon gör? äsch. jag vet inte ännu.

känns som en evighet sedan ja träffa Anna.
vad fan gör hon i huvudstaden såhär länge liksom?
pallra arslet hem nö.  bums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0