helgplanering .. CHECK!

min helg är fullsmäckad nu alltså. I morgon ska jag, anna och sanne ha "pyjamasparty", som dom kallade det, hos sanne. Det betyder film-maraton och en MASSA redbull för att hålla sig vakna. Ja, planen är ju den att vi ska vara vaken så länge som möjligt och se alla dessa filmer vi laddat ner idag. Det kommer sluta med att alla har somnat på varsin plats i rummet. troligen: Anna i sängen, sanne på golvet och jag på soffan. På Lördag ska jag på middag nere hos Anna, om jag får gissa blir det pasta oooooooch....... kyckling kanske? hahahaha. Senare mot kvällen/natten beroende på när Emil hade tänkt komma hem från Simon ska Sanne skjutsa dit mig så jag får sova med honom. Hoppas dock på att få komma till en stadig pojke när ja kommer och inte en däckad (y) haha !
 så på söndagen kommer jag troligen spendera min dag hos Emil om han vill ha mig där eftersom man inte hinner umgås så mycket när man kommer vi läggdags. På tal om läggdags ska jag lägga mig och somna till en film som varje kväll. Brukar ta några dagar att se klart en film, grymt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0