idag har det varit krig

Idag spårade skoldagen ut helt totalt. blev krig på eftermiddagen alltså. KRIG! jag blev helt misshandlad, efter det vart konversationen mellan mig och maggan såhär:


Maggan: Malin, du ska inte sova med Emil inatt va?
Malin: vadårå?
Maggan: ne men säg inte vad jag har gjort idag såfall.
Alla: ASG!
Malin: jaaa, så du erkänner att du varit dum!?!?
Maggan: han kanske kommer och slår mig. Jag kommer bli hatad.
Malin: hahahah, ja passa dig nu!

i matsalen var det också jääävligt roligt. fast då var vi snälla på varandra.
men jag fick skratta. mycket.

Ikväll ska jag och anna på bio så vi får glömma hela dagen alltså! Luftslottet som spängdes går ju nu, så den ska vi allt se annars får man typ vänta till i sommar eller nå för att se den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0