jag skulle kunna hänga dig H.

idag fick vi stänga order från maggan att man inte ska träna varje dag. iallafall inte när man nyss börjat. och visst, man sliter ju på kroppen och man kan bli sjuk så vi lät bli i att träna idag. I morgon tar vi ett pass efter skolan istället. Är faktiskt riktigt trött nu också, känns som att ja skulle kunna somna när som helst. men icke, det ska jag inte. troligen kommer ja inte kunna sova natten ut.

Är det bara jag som är så jävla trött på skolan?
kommer lätt på ig på historian.

äckel
störd
mongo
snusk
tråk

är bara några ord hur jag känner för historia

Kommentarer
Postat av: mamma Tina

Kämpa på Malin, ta vara på den tid du har kvar i skolan för sen börjar allvaret och det är ingen "dans på rosor" som många tror. Försök åtminstone få G på historia. Många kramar från Skåne

2010-01-19 @ 21:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0